9,2 Klanttevredenheidsscore
Tijdelijk Gratis Verzenden
Vóór 19:30 besteld is volgende dag* in huis
Gemiddelde beoordeling 9,2 op Kiyoh!
Niet goed, geld terug
Klantenservice

Wanneer je vragen hebt, of graag iets kwijt wil, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Feedback wordt altijd gewaardeerd! 

Dat kun je op de volgende manieren doen:

Je kunt met ons
- Chatten: Links op de pagina staat "Support via Live Chat"
- E-mailen: Je kunt een e-mail sturen naar support@better-clothing.nl
- Bellen: Je kunt ons uiteraard ook bellen. Dit kan tijdens kantoortijden (ma t/m vrij van 09:00 - 17:30) op het volgende nummer: (+31)23 56 77 034. 

Het is ook mogelijk een contactformulier invullen, deze vindt je rechts op de pagina onder "Hulp nodig?".

We streven ernaar om je vragen binnen twee werkdagen te beantwoorden. 

Je kan ook de FAQ bekijken. Deze vind je hieronder.

Met vriendelijke groet, 


Roderick

 

 

1 Vragen met betrekking tot het product
1.1 Van welke stof zijn de producten gemaakt?

Truien

De truien die ik verkoop zijn gemaakt van 85% procent biologisch katoen. En 15% polyester. Polyester wordt gebruikt om het de trui duurzamer en vormvast te maken.

 

Overhemden

De overhemden die ik verkoop zijn gemaakt van 100% biologisch katoen.

 

Onder T-shirts

De T-shirts zijn gemaakt van 100% biologisch katoen. Of van 95% Fair Trade bamboe met 5% elastaan.

 

1.2 Wat is biologisch katoen?

Biologisch katoen is, in contrast met regulier katoen, niet bewerkt met pesticiden en giftige chemicaliën. Daarnaast wordt voor biologisch katoen minder water verbruikt als voor regulier katoen. Mede hierdoor is het product duurzamer.

 

1.3 Wat is Fair Trade bamboe

Fair Trade bamboe is bamboe dat gekocht is met het Fair Trade certificaat. Dit houdt in dat de boeren een eerlijke prijs voor hun product krijgen.

 

1.4 Waar worden de producten gemaakt

De producten worden in verschillende landen gemaakt, te weten:

Bangladesh, Turkije en Portugal.

 

1.5 Wat is de maatvoering van de producten?

Hieronder zie je de maatvoering. Deze tabellen vind je ook in de tekst onder de bijpassende producten.

 

 Maatvoering Fair Trade bamboe T-shirt

T-shirt bamboe

Maat  S M L XL XXL
 49 51 53 56 59
B  79 79 82 82 84

 

 

Maatvoering biologisch katoenen, CO2 neutraal T-shirt

diepe v Tshirt

 

Maat S M L XL
A 47,5  50,5  53,5  56,6 
B 70  72  74  76 

 

Maatvoering van de biologisch katoenen overhemden

opmeten van het overhemd

Meetlijn Maat M L XL XXL
A Halve borstmaat 53 56 59 62
B Bovenlichaamslengte 73,5 75,5 77,5 79,5
C Mouwlengte 66,5 67,5 68,5 69,5

 

Maatvoering van de biologisch katoenen truien

Meetlijn Maat M L XL XXL
A Halve borstmaat 53 56 59 62
B Bovenlichaamslengte 71,5 73,5 75,5 77,5
C Mouwlengte 79,5 81 82,5 84
2 Service
2.1 Binnen hoeveel dagen mag ik ruilen of iets retourneren?

Als je wilt ruilen of iets wil retourneren dan kan dit binnen 14 dagen. Let wel dat het product er nog netjes uit moet zien. Als het product niet meer verkoopbaar is d.m.v. vlekken, vieze geur of scheuren kan het zijn dat niet het totale bedrag wordt teruggestort.

 

2.2 Hoe moet ik iets retour sturen?
  1. Login op de BETTER.. Clothing site. (links bovenin bij het poppetje. Of via Pak je korting!)
  2. Geef bij je orders aan dat je het product retour wil sturen.
  3. Nu kan je het product aangetekend retour sturen.
  4. Jij krijgt binnen 14 dagen na ontvangst je geld teruggestort.

Zie retouren voor een uitgebreide uitleg

 

2.3 Kan ik mijn geld terug krijgen?

Jazeker kan dat. Zodra het pakketje bij het Fulfilmentbedrijf is ontvangen krijg jij binnen 14 dagen het geld teruggestort.

 

2.4 Wat moet ik doen als ik iets wil ruilen?
  1. Login op de BETTER.. Clothing site. (links bovenin bij het poppetje. Of via Pak je korting!)
  2. Geef bij orders aan dat je het product wil ruilen.
  3. Stuur het product retour
  4. Na ontvangst ontvang jij z.s.m. je geld op je rekening.
  5. Koop het juiste product
  6. Deze wordt als nieuwe order naar jou verzonden.

Zie retouren voor een uitgebreide uitleg

 

2.5 Hoe krijg ik toegang tot de stijltips?

Wil jij Gratis stijltips ontvangen. Schrijf je in bij Pak je korting! Jij ontvangt nu elke week een stijltip. Ook kan je via Facebook chat contact opnemen en hier je vraag stellen. Jij wordt dan z.s.m. geholpen.

 

2.6 Hoe werkt: Pak je korting?

Dit is echt een heel gaaf iets. Jij schrijft je in: Krijgt automatisch stijltips. Een maandelijkse outfit via de mail toegestuurd. En jij ontvangt korting voor bepaalde handelingen. Je moet dan denken aan het 'liken' van mijn FB pagina. Je vrienden iets op de site laten kopen. Of simpelweg door zelf iets te kopen.

Voor al deze handelingen ontvang je punten. Deze punten kan je dan in je account omruilen voor vouchers. Deze vouchers voer je in als je gaat betalen. LET WEL je kan maar één voucher per keer gebruiken.

 

2.7 Ik kan nergens zien hoeveel punten ik heb en waar ik de acties kan uitvoeren?

Zodra je ingelogd bent in je account. Klik je nog een keer op Pak je korting. Je krijgt nu een pop-up te zien. Hier staat hoeveel kortingspunten je hebt. En wat je moet doen om nog meer kortingspunten te krijgen.

 

 

2.8 Je praat over filmpjes. Maar waar zijn ze dan?

Bekijk de youtubesite https://www.youtube.com/channel/UCfDF-vyEOSIc7vtvwib10rg  voor alle filmpjes. Ik probeer hier zoveel mogelijk te uploaden. Excuus als het er minder zijn dan dat je gehoopt had. Het is een 'work in progress'.

 

3 Verzenden
3.1 Tot wanneer kan ik bestellen?

Je kan elke dag 24/7 bestellen. Maandag t/m donderdag voor 19:30 besteld is vaak de volgende dag geleverd. Echter houd voor de veiligheid rekening met twee dagen. Vrijdag besteld is overigens dinsdag leveren.

 

3.2 Met wie worden de bestellingen geleverd?

De kans is groot dat dit met DPD gebeurt. Van hen, of een andere vervoerder ontvang jij ook de track and trace code.

 

3.3 Hoe worden de bestellingen geleverd?

De bestellingen worden geleverd in gerecycled kartonnen dozen. Om alles zo duurzaam mogelijk te vervoeren rollen wij de producten op. Dit scheelt ruimte. Alle verpakkingsmaterialen zijn gemaakt van gerecycled karton of van biologisch afbreekbaar materiaal.

 

3.4 Worden de bestellingen ook op een duurzame manier geleverd?

Zoals je bij: "Hoe worden de bestellingen geleverd?" al leest, willen wij de leveringen op een zo’n duurzame en ecologische manier laten gebeuren. Dat is ook de reden dat we werken met gerecyclede en biologisch afbreekbare verpakkingsmaterialen.

 

3.5 Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Dit is eigenlijk afhankelijk van hoeveel je koopt. Als je namelijk boven de 100 euro besteedt dan betalen wij de verzendkosten voor jou. Bij alles onder de 100 euro wordt 4,99 euro verzendkosten berekend.

 

3.6 Waarom betaal ik verzendkosten?

De kosten van het verzenden van een pakket bedragen zo’n 6 á 7 euro. Dit is redelijk veel. Helaas ben ik nog te klein om deze kosten door volume te kunnen dekken. Daarom vraag ik een bijdrage van 4,99 euro voor orders beneden de 100 euro.

 

4 Retouren
4.1 Hoelang mag ik het product thuis houden?

Je mag het product 14 dagen op zicht thuis houden. Dit houdt in dat je het product mag passen en op je eigen tijd kan terugsturen. Als wij het gevoel hebben dat dit product langere tijd is gedragen. Stinkt. Vies. Of kapot is. Dan zullen wij de retour niet accepteren.

 

4.2 Welke stappen moet ik doorlopen voor het retour sturen van een product?
  1. Log je in op de site. Doe dit door op Pak je korting, of het poppetje ernaast te klikken.
  2. Ga na je order die je wilt terugsturen. Geef hier aan waarom je het terugstuurt.
  3. Stuur het pakketje aangetekend terug.
  4. Als wij het pakketje ontvangen hebben ontvang jij binnen 14 dagen je het geld op je rekening.

 

4.3 Wanneer mag ik iets niet retour sturen?

Eigenlijk kan je altijd iets retour sturen. Alleen als het product beschadigd is. Stinkt. Vieze vlekken heeft. Of samengevat: Niet meer verkoopbaar is. Dan kunnen wij het product helaas niet retour nemen.

 

4.4 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je geld krijg je altijd netjes binnen 14 dagen na aankoop terug gestort op je rekening. Ik streef er naar dit zo snel mogelijk te doen.

 

4.5 Ik wil iets ruilen. Hoe werkt dat?

Heb je per ongelijk een verkeerde maat besteld. Of wil je toch liever een andere kleur? Dit zijn dan de stappen die je moet volgen:

  1. Log in. Dit kan helemaal boven in de pagina (rechts)
  2. Ga naar je order en geef aan dat je het retour stuurt en graag wil ruilen.
  3. Maak een nieuwe order aan voor het product dat je wel wilt.
  4. Stuur het product aangetekend terug.
  5. Het geld van je eerste bestelling wordt terug geboekt.
  6. Jij ontvangt het goede product als nieuwe order.

 

4.6 Welke verzendkosten betaal ikzelf?

Dit hangt af van hoeveel jij besteedt.

Besteed jij

Besteed jij meer dan 100 euro dan betaal je geen verzendkosten.

De retour kosten zullen altijd voor je eigen rekening zijn.

 

9,2 Review score

via Kiyoh

Gratis verzenden

Slechts tijdelijk

Niet goed, geld terug

binnen 14 dagen

Voor 19:30 besteld

Is volgende werkdag in huis