9,3 Klanttevredenheidsscore
Gratis verzenden vanaf €100
Vóór 19:30 besteld is volgende dag* in huis
Gemiddelde beoordeling 9,3 op Kiyoh!
Niet goed, geld terug

Verzenden & retourneren

*Wat is de levertijd?
Wij proberen altijd binnen twee werkdagen de producten af te leveren. Als je voor 19:30 besteld is de kans groot dat je de producten de volgende dag al ontvangt.

Hoe worden de producten geleverd?
Alle producten zijn opgerold om ruimte te besparen. Het verpakkingsmateriaal dat gebruikt wordt is gerecycled of biologisch afbreekbaar.

Door wie wordt mijn pakketje geleverd?
De kans is groot dat het pakketje geleverd wordt door DPD. Van hen ontvang je ook de Track & Trace code. Op de site van de vervoerder kan je dan de status van je levering zien.

Kan ik mijn artikel retourneren? 
Indien je niet tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen 14 dagen retourneren. 

Indien er schade aan het artikel ontstaat door onzorgvuldig passen of retourneren, kunnen wij helaas geen terugbetaling garanderen. Hieronder verstaan wij vlekken, scheuren en sporen die erop duiden dat een artikel is gebruikt, in plaats van enkel gepast. 

Omdat wij het milieu erg belangrijk vinden, worden alle artikelen handmatig door ons ingepakt. Zo kunnen wij het (overmatig) gebruik van materialen als plastic vermijden. Tijdens het inpakken worden alle artikelen uitvoerig gecontroleerd op eventuele schade of oneffenheden. 

Hoe retourneer ik een artikel? 
Om een retourverzoek in te dienen moet je eerst inloggen op je account. Hier zie je een overzicht met je recente orders staan. Wanneer je op "Bekijken" (helemaal rechts naast de order) klikt, vindt je onderaan een knop met "Artikelen retourneren". Wanneer je hierop klikt kom je in een retourscherm. Hier kun je invullen hoeveel items je retour stuurt en waarom je ze wil retourneren. Vervolgens druk je op "Verstuur. Je retouraanvraag is nu ingediend. 

Je krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie op je retourverzoek. Nadat het retourverzoek is goedgekeurd, heb je 14 dagen om het artikel terug te sturen. Wanneer deze tijd is verstreken, zul je opnieuw een retourverzoek in moeten dienen. Let wel: de officiële retourperiode is dan wel verstreken. 

Wat zijn de kosten voor retourneren? 
Wanneer je een artikel terugstuurt naar BETTER.. Clothing dan zijn de kosten voor verzending voor je eigen rekening. Indien wij het verkeerde artikel hebben opgestuurd, vragen wij vriendelijk om het artikel met aangetekende post via PostNL aan ons te retourneren. Wanneer je een kopie van deze bon per e-mail aan ons toe stuurt, krijg je deze kosten van ons terug. 

Hoe vindt de terugbetaling plaats? 
Wanneer je het artikel retour hebt gestuurd, zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst het artikel in ons magazijn het bedrag crediteren. Wij betalen je terug op dezelfde manier als dat je ons hebt betaald. 


9,3 Review score

via Kiyoh

Gratis verzenden

vanaf € 100

Niet goed, geld terug

binnen 14 dagen

Voor 19:30 besteld

Is volgende werkdag in huis

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.